מתי הכי טוב להתקשר למוקד שירות לקוחות?

מתי להתקשר למוקד שירות לקוחות

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג שירות לקוחות ברמה גבוהה היא עדיין הדרך המיושנת של… לדבר עם נציג שירות לקוחות בשר ודם.

מחקר שערכה חברת Zendesk, המפתחת תוכנות תומכות לשירות לקוחות, מצא כי רוב הלקוחות מרוצים יותר משירות המבוצע באמצעות הטלפון, בהשוואה לשירות באמצעות צ'אט ואו בערוצי המדיה החברתית.

אולם מצד שני, זמני ההמתנה של מוקדי הטלפון יכולים לפעמים להיות ארוכים ומתסכלים. אז מהו הזמן הטוב ביותר להתקשר לשירות לקוחות?

השעות הטובות ביותר להתקשר לשירות לקוחות

על פי המחקר של Zendesk, השעות הטובות ביותר להתקשר לשירות לקוחות הן בין השעות 7:00-12:00 בבוקר.

זמני ההמתנה הארוכים מתחילים מיד אחרי ארוחת הצהריים, ומגיעים לשיא בשעות אחר הצהריים – בין השעות 16:00-20:00.

הימים הטובים ביותר להתקשר לשירות לקוחות

היום הראשון והאחרון בשבוע העבודה (כלומר – ימי ראשון וחמישי בישראל) הם בדרך כלל הימים העמוסים ביותר במוקדים טלפוניים, וכדאי להימנע מפנייה אל מוקד שירות הלקוחות בימים אלה.

הימים הפחות עמוסים הם בדרך כלל שלישי ורביעי, ובהתאם – גם מהירות המענה במוקדי שירות הלקוחות גבוהה יותר.