עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה במספר הטלפון: 09-778-2177.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר studentop.org: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה לכתובת הבאה: דרך האוניברסיטה 1, ת.ד. 808, רעננה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.