שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן במספר הטלפון: 03-531-8111.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר 1.biu.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות אוניברסיטת בר אילן לכתובת הבאה: רחוב מקס ואנה ווב רמת גן, 5290002.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!