עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אופרן – Ofran: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אופרן – Ofran במספר הטלפון: 03-795-1010.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בשעות 8:00-18:00. יום ו': בשעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ofran.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אופרן – Ofran באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אופרן – Ofran – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אופרן – Ofran באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אופרן – Ofran – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אופרן – Ofran לכתובת הבאה: בן יהודה 1, תל אביב יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.