עדכון אחרון: 05/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אייס ACE: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אייס – ACE – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס – ACE במספר הטלפון: 079-300-2400.
שעות פעילות: ימים א'–ה' בין השעות 8:30-16:00.
שירות לקוחות אייס ACE – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות מחברת אייס ACE באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
מומלץ לפנות באמצעות אחת מהדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות אייס ACE – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות אייס ACE, לצפות בתשובות לשאלות נפוצות ובסטאטוס הזמנות באתר האינטרנט – ace.co.il.
שירות לקוחות ACE אייס – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס ACE באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ACE אייס – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות ליצירת קשר עם שירות לקוחות אייס ACE באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ACE אייס – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס ACE בדף הפייסבוק: facebook.com/AceHomePage.
שירות לקוחות אייס – ACE – אינסטגרם
אייס ACE – חשבון אינסטגרם: instagram.com/ace_il.
שירות לקוחות אייס – ACE – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אייס – ACE לכתובת הבאה: חיים שפירא 2, ת.ד. 4414 ראשון לציון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
לא קיבלתי את ההזמנה שלי כבר עבר הרבה זמן
לא קיבלתי אף פעם את הבובה שהזמנתי זה לא בצדק