עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית במספר הטלפון: 03-6830191.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר eliashave.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אליאס מוצרי חשמל לבית לכתובת הבאה: רח' העליה 20 תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.