עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אנוש: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אנוש – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אנוש במספר הטלפון: 074-7556155.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות אנוש – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר enosh.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אנוש – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אנוש באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אנוש – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אנוש – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אנוש – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אנוש באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אנוש – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אנוש – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אנוש לכתובת הבאה: משה דיין 30, כפר סבא.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.