כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח במספר הטלפון: 03-625-7555.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר נוסף: 9003*
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר accord-ins.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח לכתובת הבאה: השקמה 2, ת.ד. 18, אזור.