עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אתר החרמון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אתר החרמון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אתר החרמון במספר הטלפון: 1-599-550-560.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.
מספרי טלפון נוספים:
שלוחה 0
שירות לקוחות אתר החרמון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר skihermon.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אתר החרמון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אתר החרמון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אתר החרמון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אתר החרמון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אתר החרמון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אתר החרמון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אתר החרמון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אתר החרמון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אתר החרמון לכתובת הבאה: נווה אטיב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.