עדכון אחרון: 27/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בזק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בזק – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בזק במספרי הטלפון:
זמני פעילות:
- ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
- יום ו' בין השעות 8:00-13:00
מספרי טלפון נוספים:
- מוקד מודיעין בזק: 144
- מוקד תשלום חשבון 24/7 בכרטיס אשראי: 2199*
- מוקד שירות לקוחות עסקי: 1800-885-199 (שיחת חינם) או 199 (שיחת חינם מקו בזק)
- פקס שירות לקוחות: 03-6118221
שירות לקוחות בזק – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות בזק זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון 050-6777700.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות בזק.
שירות לקוחות בזק – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bezeq.co.il.
שירות לקוחות בזק – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בזק באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בזק – צ'אט Chat
לא נמצאה ליצור קשר עם שירות לקוחות בזק באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בזק – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בזק באמצעות הפייסבוק: facebook.com/Bezeq.
שירות לקוחות בזק – טוויטר Twitter
בזק – חשבון טוויטר: twitter.com/bezeq.
שירות לקוחות בזק – אינסטגרם Instagram
בזק – חשבון אינסטגרם: instagram.com/bezeq
שירות לקוחות בזק – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בזק Bezeq בכתובת הדואר: מנחם בגין 132, בנין משולש, תל אביב, מיקוד 61620.
שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.