עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בייביסיטר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בייביסיטר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בייביסיטר במספר הטלפון: 03-9373200.
שעות פעילות: ימים א'-ה' 09:00-14:00.
שירות לקוחות בייביסיטר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר baby-sitter.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בייביסיטר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בייביסיטר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בייביסיטר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בייביסיטר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בייביסיטר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בייביסיטר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בייביסיטר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בייביסיטר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בייביסיטר לכתובת הבאה: השילוח 6, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.