שירות לקוחות ביצי תנובה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביצי תנובה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות ביצי תנובה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביצי תנובה במספר הטלפון: 1-800-252-424.

שעות פעילות: ימים א'-ה' מ-08:00 עד 17:00.

שירות לקוחות ביצי תנובה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tnuva.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות ביצי תנובה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות ביצי תנובה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות ביצי תנובה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות ביצי תנובה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביצי תנובה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות ביצי תנובה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות ביצי תנובה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביצי תנובה לכתובת הבאה: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910208.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!