כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביתילי חיפה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות ביתילי חיפה במספר הטלפון: 073-2821920.
שעות פעילות: א׳ – ה׳: 21:00 – 10:00, שישי: 14:00 – 09:30.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר betili.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתילי חיפה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ביתילי חיפה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביתילי חיפה לכתובת הבאה: חוצות המפרץ, צומת וולקן חיפה.