שירות לקוחות ביתילי חיפה

עדכון אחרון: 04/10/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביתילי חיפה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתילי חיפה במספר הטלפון: 073-2821920.

שעות פעילות: א׳ – ה׳: 21:00 – 10:00, שישי: 14:00 – 09:30.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר betili.com.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתילי חיפה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות ביתילי חיפה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביתילי חיפה לכתובת הבאה: חוצות המפרץ, צומת וולקן חיפה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!