עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק במספר הטלפון: 073-2821900.
שעות פעילות: א׳ – ה׳: 21:00 – 10:00, שישי: 14:00 – 09:30.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר betili.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביתילי רמת גן / בני ברק לכתובת הבאה: מתחם דן דיזיין סנטר, הלחי 2 בני ברק.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.