עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביתן הסלולר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתן הסלולר במספר הטלפון: 058-750-5550.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bitan.biz: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתן הסלולר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ביתן הסלולר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתן הסלולר באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביתן הסלולר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ביתן הסלולר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביתן הסלולר לכתובת הבאה: השומר פינת ז’בוטינסקי 168, בני ברק.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.