עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית הצעצוע: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית הצעצוע – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית הצעצוע במספר הטלפון: 02-5606276.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:30-17:00 ימי ו': 8:30-12:30.
שירות לקוחות בית הצעצוע – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר toyhouse.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית הצעצוע – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית הצעצוע באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית הצעצוע – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בית הצעצוע – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית הצעצוע באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית הצעצוע – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית הצעצוע באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית הצעצוע – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית הצעצוע – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית הצעצוע לכתובת הבאה: יד חרוצים 16, ירושלים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.