עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית התינוקות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית התינוקות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית התינוקות במספר הטלפון: 03-5188665.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-18:00 ימי ו' 9:00-14:00.
שירות לקוחות בית התינוקות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר babyshome.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית התינוקות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית התינוקות באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית התינוקות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בית התינוקות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בית התינוקות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית התינוקות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית התינוקות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית התינוקות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית התינוקות לכתובת הבאה: אהוד קינמון 10א' , בת-ים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.