כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים ברזילי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית חולים ברזילי במספר הטלפון: 08-674-5555.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 5207*
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bmc.gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים ברזילי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים ברזילי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים ברזילי לכתובת הבאה: ההסתדרות 2, אשקלון, 7830604.