עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר במספר הטלפון: 09-747-2555.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 09-7471555.
מרכז השירות והמידע: 09-7472000.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hospitals.clalit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית חולים מאיר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים מאיר לכתובת הבאה: טשרניחובסקי 59, כפר סבא, 4428164.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.