כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית חולים מאיר במספר הטלפון: 09-747-2555.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 09-7471555.
מרכז השירות והמידע: 09-7472000.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hospitals.clalit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית חולים מאיר – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים מאיר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים מאיר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים מאיר לכתובת הבאה: טשרניחובסקי 59, כפר סבא, 4428164.