כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית חולים 10 – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית חולים 10 במספר הטלפון: 04-830-0300.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:30-16:00.
#REF!
שירות לקוחות בית חולים 10 – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בית חולים 10 – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים 10 – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים 10 – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות בית חולים 10 – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים 10 – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים 10 לכתובת הבאה: שמחה הולצברג 1, חיפה.