שירות לקוחות בית מרקחת כנרת

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת במספר הטלפון: 03-372-6676.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר truepharm.store: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית מרקחת כנרת לכתובת הבאה: בית מרקחת כנרת, רח' ויצמן 119.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!