כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת במספר הטלפון: 03-372-6676.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר truepharm.store: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית מרקחת כנרת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית מרקחת כנרת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית מרקחת כנרת לכתובת הבאה: בית מרקחת כנרת, רח' ויצמן 119.