עדכון אחרון: 27/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שימו לב: בנק אגוד נרכש בשנת 2020 על ידי בנק מזרחי טפחות, והשירות ללקוחות הבנק מתבצע כיום על ידי שירות לקוחות מזרחי טפחות.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות במספרי הטלפון:
שעות פעילות: ימים א' עד ה' בין השעות 08:00-20:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – וואטסאפ Whatsapp
ניתן לפנות לשירות לקוחות בנק איגוד הלוואות בוואטסאפ בטלפון: 076-8818860.
זמני מענה באמצעות ווצאפ: ימים א'-ה' בשעות 07:00-20:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 07:00-13:00.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר בנק מזרחי טפחות: mizrahi-tefahot.co.il.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – צ'אט Chat
שירות לקוחות בנק איגוד הלוואות זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה (נדרשת התחברות לחשבון).
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות בפייסבוק
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בנק אגוד הלוואות – כתובת
בנק אגוד הלוואות – כתובת למשלוח דואר: ז'בוטינסקי 7, רמת-גן ת.ד. 3450, מיקוד 52136.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.