כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק אגוד: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בנק אגוד – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בנק אגוד במספר הטלפון: *3215.
שעות פעילות: ימים א-ה: שעות 07:15-19:00
ימי ו' וערבי חג: שעות 08:00-13:00
בחול המועד וערבי ימי זיכרון: שעות 08:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 03-7953091
פקס: 03-7956931
שירות לקוחות בנק אגוד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר unionbank.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק אגוד – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק אגוד באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בנק אגוד – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בנק אגוד – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בנק אגוד – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות בנק אגוד – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בנק אגוד – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.