שירות לקוחות בנק איגוד

עדכון אחרון: 27/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק איגוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שימו לב: בנק איגוד נרכש בשנת 2020 על ידי בנק מזרחי טפחות, והשירות ללקוחות הבנק מתבצע כיום על ידי שירות לקוחות מזרחי טפחות.

שירות לקוחות בנק איגוד – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק איגוד במספרי הטלפון:

שעות פעילות:

  • ימים א' עד ה' בין השעות 08:00-20:00
  • ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00

שירות לקוחות בנק איגוד – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות בנק איגוד זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 076-8818860

זמני מענה באמצעות ווצאפ:

  • ימים א'-ה' בין השעות 07:00-20:00
  • ימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-13:00

לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות.

שירות לקוחות בנק איגוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר בנק מזרחי טפחות: mizrahi-tefahot.co.il.

שירות לקוחות בנק איגוד – צ'אט Chat

שירות לקוחות בנק אגוד זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה (נדרשת התחברות לחשבון).

זמני שירות לקוחות באמצעות צ'אט: ימים א'-ה' בשעות 08:00-21:00, ימי ו' בשעות 08:00-13:00.

שירות לקוחות בנק איגוד – אימייל Email

שירות לקוחות בנק איגוד אינו זמין באמצעות מייל.

שירות לקוחות בנק איגוד – כתובת

בנק איגוד – כתובת למשלוח דואר: ז'בוטינסקי 7, רמת-גן ת.ד. 3450, מיקוד 52136.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!