שירות לקוחות בנק דיסקונט

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק דיסקונט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק דיסקונט במספר הטלפון: 6111*.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-19:00
ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-13:00.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 03-9439111
פקס: 03-5158998

שירות לקוחות בנק דיסקונט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר discountbank.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק דיסקונט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – טוויטר Twitter

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק דיסקונט באמצעות טוויטר: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק דיסקונט – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק דיסקונט לכתובת הבאה: בנק דיסקונט – מרכז פניות לקוחות רח' הרצל 156 תל-אביב, 68101.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!