עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי במספר הטלפון: 03-5130031.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 08:00-19:00.
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.
חול המועד וערבי ימי זיכרון, בין השעות: 08:00-19:00.
מספרי טלפון נוספים:
תמיכה טכנית: 03-5130003.
שירות בהודעות SMS בטלפון 03-5130810.
מוקד משכנתאות Call בטלפון 3533*
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר fibi.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – טוויטר Twitter
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי באמצעות טוויטר: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק הבינלאומי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק הבינלאומי לכתובת הבאה: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.