עדכון אחרון: 11/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק יהב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק יהב – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק יהב במספרי הטלפון:
- מוקד שירות לקוחות בנק יהב / בנק יהב ישיר: 2616*
- שירות לקוחות: 02-5009911
- מוקד גבייה: 02-5009781
- פניות הציבור: 02-5009956
- פקס: 02-5010062
שעות פעילות:
- ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
- יום ו' בשעות 8:30-12:00
שירות לקוחות בנק יהב – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות בנק יהב אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק יהב – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bank-yahav.co.il.
שירות לקוחות בנק יהב – דואר אלקטרוני
שירות לקוחות בנק יהב זמין באמצעות אימייל: [email protected].
שירות לקוחות בנק יהב – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק יהב – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק יהב בדף הפייסבוק: facebook.com/BankYahav.
שירות לקוחות בנק יהב – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק יהב לכתובת הבאה: בית יהב, רח' ירמיהו 80, ת.ד. 36333 ירושלים, מיקוד 9134301.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.