עדכון אחרון: 27/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק לאומי – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 5522*
- טלפון: 03-9545522
שעות פעילות:
- מרכז הבנקאות: ימים א', ג', ה' בשעות 08:00-17:00, ימים ב', ד' בשעות 08:00-18:30, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- מוקד תמיכה טכנית: ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- מוקד ניירות ערך: ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- מענה בנושא כרטיסי אשראי: ימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00
מספרי טלפון נוספים:
- אובדן או גניבת כרטיס אשראי: 5523* או 03-9545522
- תמיכה טכנית אתר לאומי / אפליקציה: 03-9544333. ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- תמיכה טכנית לאומי טרייד: 03-9544855. ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- תמיכה טכנית לאומי Premium פרימיום: 03-9544888. ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
- תמיכה טכנית ישיר לאומי: 6711* או 03-9545524. ימים א'-ה' בשעות 08:30-18:30
- פניות הציבור: 076-8857011. ימים א', ב', ד', ה' בשעות 09:30-15:30, יום ג' בשעות 08:00-14:00
- פקס שירות לקוחות: 077-8084542
שירות לקוחות בנק לאומי – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות בנק לאומי זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון 052-8435522.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות בנק לאומי.
שירות לקוחות בנק לאומי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר leumi.co.il.
שירות לקוחות בנק לאומי – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק לאומי – מייל Email
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות מבנק לאומי באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בנק לאומי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי בדף הפייסבוק: facebook.com/LeumiDigital.
שירות לקוחות בנק לאומי – טוויטר Twitter
בנק לאומי – חשבון טוויטר רשמי: twitter.com/leumidigital.
שירות לקוחות בנק לאומי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק לאומי לכתובת הבאה: ת.ד 88 לוד, מיקוד 7110002.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.