שירות לקוחות בנק לאומי

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות בנק לאומי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בנק לאומי במספר הטלפון: *5522.

שעות פעילות: ימים א' – ה': שעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.

מספרי טלפון נוספים:

פקס: 077-8084542

שירות לקוחות בנק לאומי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר leumi.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בנק לאומי – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות בנק לאומי – צ'אט

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק לאומי – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות בנק לאומי – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק לאומי – טוויטר – Twitter

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק לאומי באמצעות טוויטר: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק לאומי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק לאומי לכתובת הבאה: ת.ד 88 לוד, מיקוד 7110002.

כתיבת תגובה