עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות במספר הטלפון: 8860*.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00, יום ו' בין השעות 9:00-13:00.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mizrahi-tefahot.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק מזרחי טפחות הלוואות לכתובת הבאה: אבא הילל סילבר 13 , לוד, 7129463.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.