עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד הלוואות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד הלוואות במספר הטלפון: 03-5641347.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-7170598
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bankmassad.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד הלוואות באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד הלוואות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בנק מסד הלוואות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק מסד הלוואות לכתובת הבאה: אבא הלל 12, רמת גן, 5250606.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.