כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות גיל קאר: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות גיל קאר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות גיל קאר במספר הטלפון: 03-7918888.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00
ימי ו' וערבי חג: 8:00 – 12:00.
שירות לקוחות גיל קאר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gil-car.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות גיל קאר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גיל קאר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות גיל קאר – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות גיל קאר – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות גיל קאר – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גיל קאר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות גיל קאר – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות גיל קאר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות גיל קאר לכתובת הבאה: נירים 2, תל-אביב.