כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ג'פניקה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות ג'פניקה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות ג'פניקה במספר הטלפון: 03-723-6100.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ג'פניקה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר japanika.net: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ג'פניקה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ג'פניקה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ג'פניקה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ג'פניקה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות ג'פניקה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ג'פניקה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ג'פניקה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ג'פניקה – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.