שירות לקוחות דגי תנובה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דגי תנובה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות דגי תנובה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דגי תנובה במספר הטלפון: 1-800-300-220.

שעות פעילות: ימים א'-ה' מ-08:00 עד 17:00.

שירות לקוחות דגי תנובה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tnuva.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות דגי תנובה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות דגי תנובה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות דגי תנובה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות דגי תנובה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דגי תנובה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות דגי תנובה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות דגי תנובה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות דגי תנובה לכתובת הבאה: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910209.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!