שירות לקוחות דואר ישראל

עדכון אחרון: 11/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות דואר ישראל – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל במספרי הטלפון:

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:45. ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00.

שירות לקוחות דואר ישראל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות דואר ישראל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר israelpost.co.il.

שירות לקוחות דואר ישראל – דואר אלקטרוני

שירות לקוחות דואר ישראל זמין באמצעות אימייל בכתובות:

שירות לקוחות דואר ישראל – צ'אט Chat

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.

לחצו על אייקון הצ'אט לתחילת שיחה עם נציג שירות דואר ישראל.

שירות לקוחות דואר ישראל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל בדף הפייסבוק: facebook.com/PostIsrael.

שירות לקוחות דואר ישראל – טוויטר Twitter

דואר ישראל – טוויטר: twitter.com/post_israel.

שירות לקוחות דואר ישראל – כתובת

ניתן לפנות לשירות לקוחות דואר ישראל בכתובת: רח' יפו 217, ירושלים, מיקוד 9199908.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!