שירות לקוחות דינמיקה סלולר

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דינמיקה סלולר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דינמיקה סלולר במספר הטלפון: 6656*.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר dynamica.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דינמיקה סלולר באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות דינמיקה סלולר לכתובת הבאה: דינמיקה סלולר, המלאכה 15, ראש העין , מיקוד 4809136.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!