כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות דניאלה להבי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות דניאלה להבי במספר הטלפון: 03-6830091.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 18:00.
שירות לקוחות דניאלה להבי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר daniellalehavi.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות דניאלה להבי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות דניאלה להבי – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות דניאלה להבי – ווטסאפ – Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות דניאלה להבי – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות דניאלה להבי – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות דניאלה להבי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות דניאלה להבי לכתובת הבאה: דרך בן צבי 84, תל אביב.