עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות דניאלה להבי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי במספר הטלפון: 03-6830091.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 18:00.
שירות לקוחות דניאלה להבי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר daniellalehavi.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות דניאלה להבי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות דניאלה להבי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות דניאלה להבי – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות דניאלה להבי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דניאלה להבי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות דניאלה להבי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות דניאלה להבי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות דניאלה להבי לכתובת הבאה: דרך בן צבי 84, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.