כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דשלי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות דשלי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות דשלי במספר הטלפון: 073-7696000.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 20:00
ימי ו': 8:30 – 13:00.
שירות לקוחות דשלי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר desheli.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות דשלי – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות דשלי – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות דשלי – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות דשלי – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דשלי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות דשלי – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות דשלי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות דשלי לכתובת הבאה: משה לוי 11, ראשון לציון.