שירות לקוחות האגיס – Huggies

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות האגיס – Huggies: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האגיס – Huggies במספר הטלפון: 1-800-42-32-32.

שעות פעילות: המוקד פעיל ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר huggies.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האגיס – Huggies באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות האגיס – Huggies – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האגיס – Huggies באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות האגיס – Huggies – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות האגיס – Huggies לכתובת הבאה: קימברלי קלארק ישראל דרך ת"א-רמלה, ת.ד. 231. רמלה 7210102.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!