עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים במספר הטלפון: 03-6120747.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 10:00 – 16:00.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר thebursa.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הבורסה לתכשיטים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הבורסה לתכשיטים לכתובת הבאה: ז'בוטינסקי 3, רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.