כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבימה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הבימה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הבימה במספר הטלפון: 03-6295555.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות הבימה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר habima.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הבימה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הבימה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הבימה – ווטסאפ – Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות הבימה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הבימה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הבימה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הבימה לכתובת הבאה: שד' תרס"ט 2 , תל אביב.