שירות לקוחות הבית שלך

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבית שלך: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הבית שלך – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבית שלך במספר הטלפון: 03-528-8001.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-18:00 ימי ו': 8:00-15:00.

שירות לקוחות הבית שלך – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yhome.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הבית שלך – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבית שלך באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הבית שלך – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הבית שלך – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות הבית שלך – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבית שלך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הבית שלך – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הבית שלך – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הבית שלך לכתובת הבאה: השילוח 4, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!