שירות לקוחות הבית שלך

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבית שלך: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות הבית שלך – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הבית שלך במספר הטלפון: 03-528-8001.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-18:00 ימי ו': 8:00-15:00.

שירות לקוחות הבית שלך – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yhome.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הבית שלך – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבית שלך באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות הבית שלך – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות הבית שלך – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות הבית שלך – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבית שלך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הבית שלך – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הבית שלך – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הבית שלך לכתובת הבאה: השילוח 4, פתח תקווה.

כתיבת תגובה