עדכון אחרון: 04/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הום סנטר – Home Center: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הום סנטר – Home Center – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הום סנטר – Home Center במספרי הטלפון:
שעות פעילות: ימים א'-ה' – שעות 9:00-15:30.
שירות לקוחות הום סנטר – Home Center – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות הום סנטר אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הום סנטר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר homecenter.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הום סנטר Home Center – מייל
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הום סנטר Home Center באמצעות המייל בכתובות:
שירות לקוחות הום סנטר – Home Center – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הום סנטר – Home Center – פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הום סנטר בדף הפייסבוק: facebook.com/HomeCenterIsrael.
שירות לקוחות הום סנטר – אינסטגרם Instagram
הום סנטר Home Center – חשבון אינסטגרם: instagram.com/homecenter_israel.
שירות לקוחות הום סנטר – Home Center – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הום סנטר – Home Center לכתובת הבאה: טוליפמן 7 ראשון-לציון, ת.ד 1556, מיקוד: 75364.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שלום!
רכשתי מוצר ב25.01.24
קיבלתי מכתב על תשלום ופרטי הזמנה עם זמן האספקה המתוכנן 3.02.24 ועדיין אף אחד לא יצר איתי קשר!
וגם לא מצליחה לקבל מענה טלפוני או במאייל ו אתר…