כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל במספר הטלפון: 09-747-6333.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר beitberl.ac.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל לכתובת הבאה: בית-ברל, 44905..