כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים במספר הטלפון: 02-629-1976.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hac.ac.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה האקדמית הדסה ירושלים לכתובת הבאה: הנביאים 37, ירושלים 9101001.