שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה במספר הטלפון: 1-800-770-990.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר wizodzn.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות המרכז האקדמי ויצו חיפה לכתובת הבאה: ‏הגנים 21‏, חיפה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!