כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים במספר הטלפון: 03-7949760.
שעות פעילות: ימים א´-ה´ בין השעות 9:00-17:00. שישי וערבי חג: 9:00-15:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-7949768/9
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mashbir.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המשביר לצרכן בת ים לכתובת הבאה: יוספטל 92, בת ים.