עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות במספר הטלפון: 02-6364933.
שעות פעילות: ימים א´-ה´ בין השעות 9:00-17:00. שישי וערבי חג: 9:00-15:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 02-6364941
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mashbir.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המשביר לצרכן עטרות לכתובת הבאה: דרך רמאללה 101 – עטרות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.