שירות לקוחות הנתיב המהיר

עדכון אחרון: 10/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הנתיב המהיר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הנתיב המהיר במספר הטלפון: 073-2100400.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 07:00 – 18:00. ימי ו' וערבי חג 07:00 – 12:00.

טלפון נוסף: 3633*.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר fastlane.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הנתיב המהיר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הנתיב המהיר – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!