שירות לקוחות הסטוק

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות הסטוק – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הסטוק במספר הטלפון: 02-5479999.

שעות פעילות: ימים א', ה': שעות 9:00-21:00. ימים ב'-ד': שעות 9:00-17:00.

שירות לקוחות הסטוק – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hastok.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הסטוק – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות הסטוק – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות הסטוק – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות הסטוק – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הסטוק – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הסטוק – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הסטוק לכתובת הבאה: א.ת. תלפיות, יד חרוצים 22, ירושלים.

כתיבת תגובה