שירות לקוחות הסטוק

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הסטוק – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק במספר הטלפון: 02-5479999.

שעות פעילות: ימים א', ה': שעות 9:00-21:00. ימים ב'-ד': שעות 9:00-17:00.

שירות לקוחות הסטוק – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hastok.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הסטוק – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הסטוק – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הסטוק – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות הסטוק – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הסטוק – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הסטוק – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הסטוק לכתובת הבאה: א.ת. תלפיות, יד חרוצים 22, ירושלים.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!