כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסתדרות המורים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הסתדרות המורים במספר הטלפון: 03-6922911.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר itu.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסתדרות המורים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הסתדרות המורים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסתדרות המורים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הסתדרות המורים – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.