כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות העין השלישית: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות העין השלישית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות העין השלישית במספר הטלפון: 03-9603274.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 18:00.
שירות לקוחות העין השלישית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר thethirdeye.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות העין השלישית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות העין השלישית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות העין השלישית – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות העין השלישית – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות העין השלישית – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות העין השלישית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות העין השלישית – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות העין השלישית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות העין השלישית לכתובת הבאה: טוליפמן 7 א.ת ישן ראשון לציון.