עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות העין השלישית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות העין השלישית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות העין השלישית במספר הטלפון: 03-9603274.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 18:00.
שירות לקוחות העין השלישית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר thethirdeye.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות העין השלישית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות העין השלישית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות העין השלישית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות העין השלישית – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות העין השלישית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות העין השלישית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות העין השלישית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות העין השלישית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות העין השלישית לכתובת הבאה: טוליפמן 7 א.ת ישן ראשון לציון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.